

Gerelateerde Artikelen
Ontwerp voor Interactie met APIs
Je moet tegenwoordig digitaal overal tegelijk zijn. Ben je net verbonden met een nieuwe partner, is er een nieuwe app die veel van je klanten gebruiken. Zit je net lekker op Facebook, lanceert Google een nieuwe dienst die je omzet kan gaan kosten. Lanceer je een data dienst op een specifiek klantgroep kanaal, blokkeert een […]
Herkaderen stap 3 Genereer Factoren
De derde stap is als je op het niveau komt: waarom bestaat deze paradox?Welke thema’s bepaalden dat? In termen van Karim Benammar: je begrijpt wat de kern en ondersteunende overtuigingen zijn over de situatie. Zodat je er straks een nieuwe wereld over die factoren als dimensies kunt opspannen. En zijn nieuwe factoren, thema’s relevant? Meestal […]
Shifting Enterprises
Milan Guenther – eda.c Shifting Enterprises presentatie Silos, bureaucracy, lack of trust from both employees and customers: enterprises are broken. Consequently, any initiative aiming for new or better customer or staff experiences is only as successful as the enterprise transformation it makes happen. To have impact, we must appreciate the complexity of the enterprise context — […]




